Порозовская СШ открылась в 1945 году. Новое здание было построено в 1988 году. Статус "средняя школа-социально-педагогический комплекс" получила в 2002. В 2009 школа приобрела статус юридического лица и переименована в ГУО "Порозовская средняя общеобразовательная школа". В 2011 году переименована в государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа"
Полное название: государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа"
Сокращенное название: Порозовская СШ
Юридический адрес:
231982
Гродненская область
Свислочский район
г.п.Порозово
ул. Советская, 40а
УНП 590881005
Телефоны: директор 8 - 01513 – 7-50-58 секретарь 8 - 01513 – 7-50-49
E-mail: grsvporozovo@mail.grodno.by
Режим работы учреждения: с 07.30 до 21.30
Проектная мощность: 432 чел.
Фактически обучается детей: 87 – обучающихся и 10 воспитанников на начало учебного года
Сменность занятий: 1 смена
Общее количество работников: 56 человек
Педагогические работники: 30 человек
Технические работники: 26 человек
Реализуемые учебные планы
- Учебный план общего среднего образования
- Учебный план первого отделения специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с нарушением слуха IХ класса
- Учебный план специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с тяжёлыми нарушениями речи I класса
- Учебный план специальной школы (специальной школы-интерната) для учащихся с трудностями в обучении V класса - Учебная план дошкольного образования
- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 3 до 4 лет)
- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 4 до 5 лет)
- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 6 до 7 лет)
Мэта і задачы дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі
“Поразаўская сярэдняя школа” на 2024/2025 навучальны год
І. Стварэнне спрыяльных умоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі
павысіць рэзультатыўнасць удзелу ў рэспубліканскай алімпіядзе па вучэбных прадметах, у конкурсах даследчых работ за кошт выкарыстання патэнцыялу факультатыўных і стымулюючых заняткаў, арганізацыі работы “Дыстанцыйнай школы”;
забяспечыць аб’ектыўную ацэнку якасці адукацыі па вучэбных прадметах у адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да вынікаў вучэбнай дзейнасці;
павысіць якасць сучаснага ўрока (выкарыстанне сучасных адукацыйных падыходаў, заснаваных на актыўным узаемадзеянні педагога і навучэнцаў па дасягненні мэтаў навучання);
забяспечыць варыятыўнасць і павышэнне якасці адукацыйнага працэсу на ўзроўні дашкольнай адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;
забяспечыць павышэнне якасці спецыяльнай адукацыі за кошт выкарыстання сучасных падыходаў, тэхналогій, методык пры арганізацыі адукацыйнага працэсу з дзецьмі з АПФР, правядзенне інклюзіўных мерапрыемстваў.
ІІ. Павышэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў
укараняць актыўныя формы работы з педагогамі;
уключыць педагогаў у дзейнасць па трансляцыі эфектыўнага вопыту работы;
актывізаваць работу па павышэнні катэгарыйнага ўзроўню педагагічных работнікаў.
III. Павышэнне ўзроўню выхаванасці навучэнцаў
уключыць навучэнцаў у дзейнасць Школы Паспяховай моладзі “ШУМ” і аб’яднанне “Сафіт”;
забяспечыць эфектыўную работу па папулярызацыі ГА БРСМ у т.л. праз праектную сацыяльна значную дзейнасць;
актывізаваць работу па ўдзеле лідараў вучнёўскага самакіравання і лідараў-валанцёраў у паседжаннях савета дэпутатаў і Поразаўскага сельвыканкама;
арганізаваць функцыянаванне аб’яднанняў дадатковай адукацыі экалагічнай накіраванасці для навучэнцаў і дашкольнікаў;
забяспечыць максімальнае выкарыстанне мэтавых накіраванняў выпускнікамі;
выкарыстоўваць інтэрактыўныя метады ўзаемадзеяння з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі)
IV. Стварэнне ўмоў для бяспечнай жыццядзейнасці, захавання здароўя навучэнцаў
удасканальваць здароўезберагаючае асяроддзе шляхам пераходу на новыя прынцыпы арганізацыі харчавання навучэнцаў;
прыцягваць бацькоў (законных прадстаўнікоў) да ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах;
забяспечыць рэалізацыю комплексных планаў мерапрыемстваў па стварэнні бяспечных умоў прабывання дзяцей ва ўстанове.
V. Умацаванне матэрыяльнай базы і фінансава-гаспадарчай дзейнасці:
правесці аптымізацыйныя мерапрыемствы, накіраваныя на скарачэнне расходаў на функцыянаванне ўстановы адукацыі;
падтрымліваць бездакорны парадак на тэрыторыі ўстановы, у падвальных, складскіх і падсобных памяшканнях;
забяспечыць якасную падрыхтоўку ўстановы адукацыі да пачатку новага навучальнага года, да работы ў восеньска-зімовы перыяд;
давесці паказчык забяспечанасці спартыўным абсталяваннем да 100%, вучэбным абсталяваннем да 75%, абсталяваннем і сродкамі навучання дашкольнай адукацыі да 94%;
забяспечыць выкананне ўсіх даведзеных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця;
забяспечыць рэалізацыю комплексных планаў мерапрыемстваў па стварэнні бяспечных умоў прабывання дзяцей і падлеткаў ва ўстанове.
- 21 учебный кабинет;
- мастерские обслуживающего и технического труда,
- спортивный и актовый залы,
- компьютерный класс,
- пионерская комната;
- стадион;
- столовая на 102 посадочных места,
- приусадебный участок площадью 0,17 га
Размещение учреждений социальной сферы
- Порозовский сектор культуры и досуга
- Амбулатория врача общей практики
- Музыкальная школа (филиал)
- Сельский исполнительный комитет
- Филиал Беларусбанка
- Порозовская библиотека-центр краеведения
- Лесничество