Визитка учреждения

Порозовская СШ открылась в 1945 году. Новое здание было построено в 1988 году. Статус "средняя школа-социально-педагогический комплекс" получила в 2002. В 2009 школа приобрела статус юридического лица и переименована в ГУО "Порозовская средняя общеобразовательная школа". В 2011 году переименована в государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа"

Полное название: государственное учреждение образования "Порозовская средняя школа"

Сокращенное название: Порозовская СШ

Юридический адрес:

231982

Гродненская область

Свислочский район 

г.п.Порозово

ул. Советская, 40а

УНП 590881005

Телефоны:  директор 8 - 01513 – 7-50-58       секретарь 8 - 01513 – 7-50-49

E-mail: grsvporozovo@mail.grodno.by

 

Режим работы учреждения: с 07.30 до 21.30

 

Проектная мощность: 432 чел.

Фактически обучается детей: 87 – обучающихся и 10 воспитанников на начало учебного года

Сменность занятий: 1 смена

Общее количество работников: 56 человек

Педагогические работники: 30 человек

Технические работники: 26 человек

Реализуемые учебные планы

- Учебный план общего среднего образования

- Учебный план первого отделения специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с нарушением слуха IХ класса

- Учебный план специальной школы (специальной школы-интерната) для детей с тяжёлыми нарушениями речи I класса

- Учебный план специальной школы (специальной школы-интерната) для учащихся с трудностями в обучении V класса - Учебная план дошкольного образования

- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 3 до 4 лет)

- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 4 до 5 лет)

- Учебный план специального дошкольного учреждения для детей с тяжёлыми нарушениями речи (от 6 до 7 лет)

Мэта і задачы дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі

“Поразаўская сярэдняя школа” на 2024/2025 навучальны год

І. Стварэнне спрыяльных умоў для паспяховай самарэалізацыі навучэнцаў з рознымі адукацыйнымі магчымасцямі

павысіць рэзультатыўнасць удзелу ў рэспубліканскай алімпіядзе па вучэбных прадметах, у конкурсах даследчых работ за кошт выкарыстання патэнцыялу факультатыўных і стымулюючых заняткаў, арганізацыі работы “Дыстанцыйнай школы”;

забяспечыць аб’ектыўную ацэнку якасці адукацыі па вучэбных прадметах у адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да вынікаў вучэбнай дзейнасці;

павысіць якасць сучаснага ўрока (выкарыстанне сучасных адукацыйных падыходаў, заснаваных на актыўным узаемадзеянні педагога і навучэнцаў па дасягненні мэтаў навучання);

забяспечыць варыятыўнасць і павышэнне якасці адукацыйнага працэсу на ўзроўні дашкольнай адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;

забяспечыць павышэнне якасці спецыяльнай адукацыі за кошт выкарыстання сучасных падыходаў, тэхналогій, методык пры арганізацыі адукацыйнага працэсу з дзецьмі з АПФР, правядзенне інклюзіўных мерапрыемстваў.

ІІ. Павышэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў

укараняць актыўныя формы работы з педагогамі;

уключыць педагогаў у дзейнасць па трансляцыі эфектыўнага вопыту работы;

актывізаваць работу па павышэнні катэгарыйнага ўзроўню педагагічных работнікаў.

III. Павышэнне  ўзроўню  выхаванасці навучэнцаў

уключыць навучэнцаў у дзейнасць Школы Паспяховай моладзі “ШУМ” і аб’яднанне “Сафіт”;

забяспечыць эфектыўную работу па папулярызацыі ГА БРСМ у т.л. праз праектную сацыяльна значную дзейнасць;

актывізаваць работу па ўдзеле лідараў вучнёўскага самакіравання і лідараў-валанцёраў у паседжаннях савета дэпутатаў і Поразаўскага сельвыканкама;

арганізаваць функцыянаванне аб’яднанняў дадатковай адукацыі экалагічнай накіраванасці для навучэнцаў і дашкольнікаў;

забяспечыць максімальнае выкарыстанне  мэтавых накіраванняў выпускнікамі; 

выкарыстоўваць інтэрактыўныя метады ўзаемадзеяння з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі)

IV. Стварэнне ўмоў для бяспечнай жыццядзейнасці, захавання здароўя навучэнцаў

удасканальваць здароўезберагаючае  асяроддзе шляхам пераходу на новыя прынцыпы арганізацыі харчавання навучэнцаў;

прыцягваць бацькоў (законных прадстаўнікоў) да ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах;

забяспечыць рэалізацыю комплексных планаў мерапрыемстваў па стварэнні бяспечных умоў прабывання дзяцей ва ўстанове.

V. Умацаванне матэрыяльнай базы і фінансава-гаспадарчай дзейнасці:

правесці аптымізацыйныя мерапрыемствы, накіраваныя на скарачэнне расходаў на функцыянаванне ўстановы адукацыі;

падтрымліваць бездакорны парадак на тэрыторыі ўстановы, у падвальных, складскіх і падсобных памяшканнях;

забяспечыць якасную падрыхтоўку ўстановы адукацыі да пачатку новага навучальнага года, да работы ў восеньска-зімовы перыяд;

давесці паказчык забяспечанасці спартыўным абсталяваннем да 100%, вучэбным абсталяваннем да 75%, абсталяваннем і сродкамі навучання дашкольнай адукацыі да 94%;

забяспечыць выкананне ўсіх даведзеных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця;

забяспечыць рэалізацыю комплексных планаў мерапрыемстваў па стварэнні бяспечных умоў прабывання дзяцей і падлеткаў ва ўстанове.

 

Материально-техническая база школы

- 21 учебный кабинет;
- мастерские обслуживающего и технического труда,
- спортивный и актовый залы,
- компьютерный класс,
- пионерская комната;
- стадион;
- столовая на 102 посадочных места,
- приусадебный участок площадью 0,17 га

Размещение учреждений социальной сферы

     - Порозовский сектор культуры и досуга

     - Амбулатория врача общей практики

     - Музыкальная школа (филиал)

     - Сельский исполнительный комитет

     - Филиал Беларусбанка

     - Порозовская библиотека-центр краеведения

     - Лесничество

 

 IMG_20231219_134605_edit_3327075154772

IMG_20231219_134909_edit_3210726320962

    

поделиться в: